Grafia ry on graafisen suunnittelun ammattilaisten järjestö. Grafian sivuilla on tietoa järjestöstä ja sen jäsenistä, uutisia ja tiedotteita. Sivuilla esitellään myös Suomessa järjestettäviä graafisen alan tapahtumia ja kilpailuja.
Webbplatsens språk: 
https://www.grafia.fi/

Visa mera
Markkinointiviestinnän-, tutkimuksen ja uusmedia-alan ammattilaisten yhdistyksen tarkoituksena on verkkoviestinnän ja mainosviestinnän kehittäminen. Yhdistys harjoittaa sekä koulutus- että julkaisutoimintaa.
Webbplatsens språk: 
https://www.digimama.fi/

Visa mera
Tutkimuskeskuksessa tutkitaan, kuinka tupakkayhtiöt 1920-1950 -luvuilla yrittivät mainoksilla vakuuttaa ihmisille, että tupakoiminen on turvallista. Sivuilla on runsaasti kuvia mainoksista, joita voi selata teemoittain tai merkeittäin.
Webbplatsens språk: 
https://tobacco.stanford.edu/

Visa mera
Eurooppalainen mainosalan lehdistö jakaa vuosittain palkinnot Euroopan parhaille mainoksille. Sivulla ovat eri kategorioiden finalistit ja voittajat.
Webbplatsens språk: 
https://www.epica-awards.com/

Visa mera
Oppimateriaalissa käsitellään aikakauslehtimainosten tehokeinoja, vaikutustapoja ja ilmenemismuotoja. Materiaali antaa keinoja mainosten lukemiseen, tulkitsemiseen ja käsittelemiseen.
Webbplatsens språk: 
https://www.aikakausmedia.fi/mediakasvatus/oppimateriaalit/totta-kai-aikakauslehtimainonnan-lukutaid...

Visa mera
Varsovassa sijaitseva Neon muzem kerää kylmän sodan aikaisia neon-kylttejä ja -mainoksia. Valokuvagalleriassa voi ihailla neon-valomainoksia.
Webbplatsens språk: 
http://www.neonmuzeum.org/english

Visa mera
Kirjassa käsitellään tekoälyn haltuunottoa viestintäammatissa eri näkökulmista sekä tarkastellaan uusia vastuurooleja, joita viestinnän ammattilaisille syntyy tekoälyvallankumouksen seurauksena.
Webbplatsens språk: 
http://hdl.handle.net/10138/576379

Visa mera
Mainosmuseo esittelee suomalaisen mainonnan historiaa modernisoituvan maalaisyhteiskunnan ajoilta nykypäivään.
Webbplatsens språk: 
https://www.mainosmuseo.fi/

Visa mera