19 träffar. Visar 1 - 19 träffar.
Aikakausmedian sivustolla on tietoa aikakauslehdistä muun muassa mediapäättäjille, kouluille sekä jäsenkustantajille. Mediakorteissa lähes useiden satojen aikakauslehtien tiedot.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Vuonna 1983 perustettuun Suomen radioiden liittoon (aik. Paikallisradioiden liittoon) kuuluu suurin osa suomalaisista kaupallisista radioista. Sivuilta löytyy tietoja jäsenradioista ja yksityisen radiotoiminnan historiasta.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Grafia ry on graafisen suunnittelun ammattilaisten järjestö. Grafian sivuilla on tietoa järjestöstä ja sen jäsenistä, uutisia ja tiedotteita. Sivuilla esitellään myös Suomessa järjestettäviä graafisen alan tapahtumia ja kilpailuja.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Palkittu ja kiitelty sivusto paneutuu naisen asemaan mediassa ja mainonnassa. Luettelo naisia mainonnassa hyväksikäyttävistä firmoista. Mahdollisuus esitellä omia ajatuksiaan ja projektejaan.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Markkinointiviestinnän-, tutkimuksen ja uusmedia-alan ammattilaisten yhdistyksen tarkoituksena on verkkoviestinnän ja mainosviestinnän kehittäminen. Yhdistys harjoittaa sekä koulutus- että julkaisutoimintaa.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Tutkimuskeskuksessa tutkitaan, kuinka tupakkayhtiöt 1920-1950 -luvuilla yrittivät mainoksilla vakuuttaa ihmisille, että tupakoiminen on turvallista. Sivuilla on runsaasti kuvia mainoksista, joita voi selata teemoittain tai merkeittäin.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Sivusto tarjoaa vanhemmille tukea ja neuvoja siihen, miten he voivat vaikuttaa lapsensa asemaan kuluttajana. Sivuilla käsiteltäviä aiheita ovat mm. lapsi ostoksilla, kännykällä maksaminen sekä lapset ja markkinointi.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Mainosmuseo esittelee suomalaisen mainonnan historiaa modernisoituvan maalaisyhteiskunnan ajoilta nykypäivään.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Oppimateriaalissa käsitellään aikakauslehtimainosten tehokeinoja, vaikutustapoja ja ilmenemismuotoja. Materiaali antaa keinoja mainosten lukemiseen, tulkitsemiseen ja käsittelemiseen.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Oppimateriaali tarjoaa nuorille keinoja tunnistaa, analysoida ja arvottaa mainoksia.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Kuvausta siitä, mitä on asiallinen markkinointi, missä kulkevat rajat ja miten markkinoinnista voi antaa palautetta. Myös tietoa suoramarkkinoinnista ja sen kieltämisestä.
Visa mera
Palvelussa esitellään Grafian ammattilaisia kuvittajista mainonnan suunnittelijoihin, digimedian osaajista graafisiin suunnittelijoihin.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Iskulauserekisteri rekisteröi iskulauseita eli sloganeita sekä niiden haltijat. Iskulauserekisteri ei perustu lain säännöksiin, mutta se ehkäisee toisiinsa sekoitettavissa olevien iskulauseiden käyttöä. Rekisteristä voi etsiä aikarajauksella tai sanahaulla.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Sari Haavisto käsittelee väitöskirjassaan markkinoinnin historiaa ja kehitystä sekä alan yhteiskunnallista merkitystä Suomessa 1800-luvun lopulta alkaen.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Työ- ja elinkeinoministeriön julkaisu sisältää tietoa ympäristöväitteiden sääntelyn nykytilanteesta sekä analyysin mainonnassa käytettyjen väitteiden asianmukaisuudesta.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Medialautanen pureutuu ruokajournalismiin ja -mainontaan hyvinvoinnin, nautinnon ja ekologisuuden näkökulmista. Sivusto sisältää perustietoa ruuasta, tutustuttaa lapset ja nuoret aikakauslehtien ruokasisältöihin sekä tarjoaa mediakasvatuksellisia tehtäviä.
Webbplatsens språk:
Visa mera
Tuotatko omaa sisältöä sosiaalisen median alustoilla tai mainostatko verkossa? Haetko tietoa verkon hakukoneista tai käyttääkö yrityksesi alustojen palveluja? Verkkokoulutuksessa selviää, miten EU:ssa toimivien digipalveluiden uudet säännöt (digimarkkina-asetus DMA ja digipalveluasetus DSA) vaikuttavat palveluiden käyttäjiin ja palveluja tarjoaviin yrityksiin.
Webbplatsens språk:
Visa mera